Wakacje czas start! -- WYZWANIE LIPCOWE - Mel B & Tiff


Lato, lato, lato.... no i mamy lato... Sylwetki pewnie większości z Was dopieszczone co do szczegółu, ale na pewno nie brakuje też ludzi, którzy albo nie zdążyli do tego lata, albo nawet nie zaczęli! I co wtedy? No kochani nie zostawię Was. Dzisiaj przychodzę z propozycją wyzwania od fitblondi.e z nowo powstałego bloga fitblondi-e.blogspot.com


Na czym polega?

Jeśli lubisz lody i krótkie spodenki to nie musisz się już martwić - dołącz do nas a na pewno spalisz kalorie, które z lodów trafią w boczki a spodenki będą jeszcze lepiej wypełnione niż w tamtym roku! I wcale nie w pasie.
Wyzwanie polega na męczeniu głównie dwóch partii wyżej wymienionych - pośladków (teraz jest moda na piękne pośladki) oraz tzw boczków. Popracujemy na talią osy i nad pośladkami niczym Jen Selter


Od kiedy?

Pani Pajong rozpoczęła wyzwanie już od 28.06 aczkolwiek ja zaczynam dzisiaj zgodnie z jej kalendarzem. Idealnie na cały lipiec ;) Na moim instagramie i snapchacie --> aniesss19 będę relacjonowała przebieg wyzwania a tutaj macie kalendarz do wydrukowania i odfajkowywania dni do super efektu! 



Przebieg wydarzenia

Treningi wykonujemy 6x w tygodniu - niedziela wolna. Niedziela jest dniem odpoczynku oraz zregenerowania. 

Treningi
Rozgrzewka (dodana ode mnie)







HULA HOP 10min na stronę! = 20min --> jeśli nie masz to wykonaj te ćwiczenia na całe ciało (też 20min)

Rozciąganie (też dodane ode mnie)


Co będzie potrzebne?
  • Chęci
  • Woda
  • Mata
  • Ręcznik
  • Strój sportowy
  • Pozytywne nastawienie
  • Dobre obuwie
  • Dużo motywacji! 

To jak? Kto jest z nami? Nie zastanawiać się tylko brać maty i walczyć o swoje ciało! 

Komentarze

  1. Z Mel By zrzuciłam 25 kg, uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow gratulacje <3 Możesz powiedzieć jak wyglądała Twoja droga do zrzucenia takiej pięknej sumy?

      Usuń
  2. uwielbiam ćwiczyć z Mel B teraz miałam przerwę ale chce wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam i Mel B i Tiffany! Treningi z Jillian Michaels też są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zaczynam :) Świetny, pomocny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia! <3 ja uwielbiam mel b

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczę od ponad roku z Mel B, efekty są rewelacyjne! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam osoby, które są w stanie regularnie ćwiczyć. Ja nie znoszę ćwiczyć odkąd pamiętam, a lekcje wychowania fizycznego były dla mnie najgorszymi z wszystkich przedmiotów w szkole. Obecnie również nie ćwiczę ;-) wolę tańczyć i chodzić na długie spacery. Poza tym gdzie tylko mogę chodzę pieszo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *