Kawa na śniadanie? Tak można?


Chyba wszyscy rano po przebudzeniu potrzebują filiżanki kawy na lepszy dzień, prawda? 

Osobiście nie piję tak wczas, gdyż po prostu mi nie smakuje. Aczkolwiek ostatnio miałam takiego smaka, bo dzień wcześniej tyle miałam na głowie, że po prostu nie miałam czasu sobie zrobić i przeszło mi na kolejny dzień. No to tak sobie pomyślałam... A może by tak kawa zamiast śniadania? I o dziwo poszukałam trochę i znalazłam poraz kolejny u Łukasza Gąsińskiego - MrFit świetny przepis na wysoko proteinową kawę. 

Widzicie? Jednak cuda się zdarzają! 


Przepis

Co będzie potrzebne?
  • kawa rozpuszczalna lub mielona
  • 10g oleju kokosowego
  • 10g masła orzechowego
  • 30g odżywki białkowej (u mnie czekolada)
  • pół łyżeczki cynamonu


Wykonanie:

  • Zaparzamy kawę z cynamonem. 
  • Dorzucamy olej kokosowy, masło orzechowe i odżywkę białkową. 
  • Blendujemy przez minutę lub dwie – polecam dłużej, aby kawa dobrze się spieniła i powstała pianka.


Miłośnicy porannej kawy musicie tego spróbować! Naprawdę petarda! 

Więcej na temat kawy, dlaczego warto ją pić TUTAJ ;) 

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ten pomysł, bo jest nieoczywisty i zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed kawcią rano warto wypić szklankę wody i można pić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *