Czekoladowy omlet owsiany z truskawkami


Odkąd mam wolne to każdy ranek spędzam w kuchni i szlifuje moje jakże niskie umiejętności kulinarne. Ostatnio na stronie Łukasza Gąsińskiego - Mrfit znalazłam niesamowity przepis, który od razu nie dość, że wpadł mi w oko swoim jakże estetycznym wyglądem to dodatkowo skład tak prosty a zarazem czysty i idealny na lato, że nie mogłam się powstrzymać, żeby nie spróbować. Jak dodałam na swoje social media to od razu posypały się pytania 

"mogłabyś podać przepis?" 

Dlatego kto mnie zna ten wie, iż sama nie tworzę a raczej kopiuje czyjeś przepisy sprawdzając czy mi samej posmakują a przy tym pomagam poszerzyć gamę czytelników dla blogów kulinarnych. Dla mnie gotowanie, smażenie, pieczenie czy choćby duszenie to jakaś magia. Mi tak naprawdę wystarczą jajka i zielona herbata. I przeżyłabym. Aczkolwiek nie o to chodzi. 

To co Wam teraz przedstawię to idealna propozycja na śniadanie.

PRZEPIS

Co będzie potrzebne?
  •  4 białka
  • 2 żółtka
  • 70g płatków owsianych
  • truskawki
  • pół łyżeczki prawdziwego kakao
  • 2 duże kostki gorzkiej czekolady (20g)
  • słodzik (ja użyłam ksylitolu)



Wykonanie.
  1. Białka i żółtka ubijamy. 
  2. Dodajemy płatki owsiane, kakao, rozgnieciony słodzik, posiekaną czekoladę i mieszamy.
  3. Na patelnię wlewamy kilka kropel oliwy i rozcieramy chusteczką/pędzelkiem (można też użyć sprayu do smażenia).
  4. Smażymy na małym ogniu pod przykrywką. Gdy omlet się zetnie obracamy, parę minut i gotowe. Na koniec układamy plasterki truskawek (można jeszcze wrzucić kilka pokrojonych truskawek do masy przed usmażeniem).



 SMACZNEGO ;)

Jak spróbujecie to dajcie znać czy Wam również tak bardzo posmakowało ;) 
 
Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Muszę zrobić, ponieważ uwielbiam różnego rodzaju omlety!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego raczej będzie ich dużo ;))

      Usuń
  2. Wow ciekawy pomysł na moje nowe śniadanko heh :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis, na pewno go podkradnę i wypróbuję :) Może nie jestem najlepszą kucharką, ale w kuchni radzę sobie bardzo dobrze. Lubię eksperymentować ze smakami :) omlety uwielbiam, różnego rodzaju. Na słodko, na słono z owocami, z warzywami. Bardzo często sama takie robię :) To świetny pomysł na szybkie, zdrowe i pożywne śniadanko :) aż zrobiłam się głodna! :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smaczna propozycja śniadaniowa :) Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *