Trening na pośladki II


Dzisiaj przygotowałam uproszony już dawno kolejny przykładowy trening na pośladki. Kiedyś już dostałam o to prośby, tylko niestety matury były, dużo stresu, zero treningów, mnóstwo samej czekolady (taak, jak zaczynam się stresować to jem tyle czekolady ile tylko się da, w różnej postaci). Co do mojej figury to doskonale widzę i kilka razy usłyszałam, że przytyłam, także nie zaskoczycie mnie niczym. Natomiast ćwiczenia wykonane precyzyjnie przyniosą efekty. Matury powoli mijają i ja już od tygodnia na właściwych torach. Tęskniłam za tym. 

Dostałam niespodziankę od losu, gdyż na instagramie mistrzyni Polski Małgorzaty Flis pojawiła się informacja o pozowaniu w Krakowie, że są wolne ostatnie 3 miejsca. I co zrobiłam? Od razu napisałam! Dopytałam się o szczegóły i powiedziałam, że dam znać jeszcze. Na drugi dzień udało mi się wygospodarować pieniądze i napisałam do Gosi o zapisy. Okazało się, że zostało ostatnie wolne miejsce i gdyby nie to, że już wczoraj chciałam się zapisać to inne dziewczyny zajęłyby mi miejsce. Także 20.05 (sobota) idę na pierwsze w życiu pozowanie bikini fitness. Motywacja ogromna, żeby wrócić do formy sprzed 2 miesięcy oraz polepszyć tyle ile się tylko da. Tak jak pisałam w zakładce o mnie jest to moje marzenie. Może sylwetka się pogorszyła, ale jestem o krok dalej do marzeń. To tyle nowości i zapraszam na trening ;)




CO BĘDZIE POTRZEBNE?


  • krzesło
  • trochę przestrzeni
  • woda
  • ręcznik
  • strój sportowy
  • odpowiednie obuwie
  • dużo optymizmu

JAK WYKONYWAĆ?
  • 4 pełne obiegi
  • 1 ćwiczenie = 20 powtórzeń
  • 1 min przerwy po wszystkich 5 ćwiczeniach

CO JEST WAŻNE?

Przede wszystkim precyzja, dokładność. Nie machamy nogą byle jak, tylko pilnujemy każdego powtórzenia, spinamy mięśnie brzucha, nogi napinamy po same palce. 



Przynajmniej będę miała co porównywać za miesiąc ;)
Miłego treningu 💖


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *