FIT naleśniki



Ostatnio mam fazę na naleśniki. Moja siostra jakiś czas temu na przyjazd koleżanki zrobiła naleśniki z przepisu z internetu gdzie było napakowane wody, mleka, jajek i mąki. Niestety ktoś przesadził w przepisie z ilością produktów płynnych i aby wyszło nam z tego ciasto to musiałyśmy wsypać chyba z pół kilo mąki... Były to naleśniki w dodatku z serem białym, gdzie moja siostra dosypała mnóstwa cukru i czegoś jeszcze do smaku, wręcz bomba kaloryczna. Były dobre, ale na pewno nie mogły nosić miana zdrowych. Dlatego ja dzisiaj szukałam dobrego przepisu i zdrowego aż znalazłam na blogu zdrowyjezyk.blogspot.com, bo z racji, że kto mnie zna ten wie, iż ja do gotowania jestem ostatnia. Po prostu nie dostałam tego talentu od Boga i jakoś muszę sobie radzić pomocami innych. Dzięki Ci Boże za blogi kulinarne i za tę modę na bycie FIT.

PRZEPIS - 3 składniki

Płatki owsiane - 50g
Jajko - 1 szt.
Mleko (ja użyłam 2%) - 100ml



WYKONANIE
  1. Jeśli nie mamy mąki owsianej to wsypujemy wyznaczoną ilość do blendera i po prostu zmielić na mąkę. Natomiast jeśli masz gotową mąkę to po prostu omiń ten punkt ;)
  2. Dodaj jajko i mleko.
  3. Wymieszaj wszystko dokładnie.
  4.  Rozgrzej tłuszcz na patelni (ja robiłam na oleju kokosowym) i smaż.


W całej porcji z podanego przepisu jest:

  • WĘGLOWODANY - 37g
  • BIAŁKO - 25g
  • TŁUSZCZE - 15g 
I razem wychodzi 389kcal (bez wliczonego tłuszczu do smażenia)

Jeśli zrobicie małe naleśniki to wyjdą nawet 4, ja robiłam średnie więc wyszły mi 2 naleśniki. Dla mnie na śniadanie idealne ;)

Smacznego! 


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Kocham naleśniki. I jeszcze w zdrowszej wersji *.* Spokojnie nie jesteś sama, ja też nie dostałam talentu do gotowania, ale się nie poddaję i moje naleśniki wychodzą coraz lepsze. Jest to jedno z moich ulubionych dań dlatego cieszę się, że można je zjadać w wersji fit. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj spokój :D A nie chcę lecieć całe życie na kanapkach :D Trzeba walczyć, nawet jeśli nie ma się talentu :) Wszystko da się wyćwiczyć ;)

      Usuń
  2. Ja lubię te robione z budyniu pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam z budyniu tylko chyba coś mi wtedy nie wyszło czy coś, ale na pewno spróbuję kolejny raz ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *