Ewa Chodakowska - Trenerka wszystkich Polek i nie tylko

https://www.facebook.com/chodakowskaewa/photos/a.422230287850687.98575.186823701391348/1247441951996179/?type=3&theater

Ewa Chodakowska - Kobieta, która nigdy nie pozwoli Ci się poddać! 


Ewę, chyba, każda Polka zna. Niezależnie od tego czy ćwiczysz czy nie to jednak na pewno coś tam o niej słyszałaś. Jest trenerką personalną. Nie robiła AWF'u, nie robiła studiów dietetycznych. Wszystko co wie, co potrafi to nauczyła się sama.
Od 2013 roku jest w związku małżeńskim z greckim trenerem Lefterisem Kavoukisem.


Przez co stała się taka sławna?

Największym jej pierwszym osiągnięciem było wydanie płyty pt. "Skalpel", to dzięki temu treningowi tysiące Polek pokochało Ewę. Sama wykonywałam ten program na początku mojej przygody z fitnessem. Miło to wspominam, bo wtedy wszystko mnie paliło, odczuwałam każdy mięsień. Teraz być może nadal bym to odczuła, albo i nie. Nie wiem, musiałabym sprawdzić. W każdym razie kto mówił, że jest prosty a sam nie spróbował to był w błędzie. Mimo, iż nie było dynamicznych ruchów to jednak dawał mocno popalić. Pamiętam mój zachwyt jak pierwszy raz udało mi się ukończyć "Killera". Oj tak.. To dopiero była euforia. 


Gdzie można ją zobaczyć? 


  • Swojego czasu była trenerką w magazynie Shape, gdzie w dziale "Fitness" na zdjęciach pomagała technicznie wykonywać ćwiczenia dziewczynom z okładki. 
  • Był moment, w którym sama była na okładce ze swym ówczesnym mężem. Również w magazynie Shape. Była to okładka na Walentynki (2014 roku)


  • Wraz z tym samym magazynem wydała mnóstwo płyt z treningami. W niektórych współtowarzyszył jej Tomek Choiński (również trener). Zawsze jak widziałam jakąś jej płytę to z jeszcze większą chęcią kupowałam. Bardzo przyjemnie się ćwiczy.  
  •  Z czasem wydała bardzo przydatne książki. Nie żałuję wydanych pieniędzy. Bardzo dużo fajnych ćwiczeń, dobrych ilustracji, porad, przepisów. Mam kilka oraz kalendarz (zakupiony niedawno), którego nie ma niestety na zdjęciu. 
  •  Doczekała się własnej gazety pt. "Be active".  Jest redaktor naczelną, robi to co kocha. Ze swoim zespołem zajmuje się dietą oraz fitness. W magazynie zobaczycie dużo porad, przepisów, FIT kobiet, metamorfoz dzięki jej treningom i wiele podobnych. Czasami można było wraz z gazetą dostać jako prezent kartę na miesiąc do poszczególnych siłowni. Mi udało się dwie zgarnąć, co bardzo ułatwiło mi treningi ;) W siłowni za miesiąc zapłacilibyśmy 100zł, a za gazetę zapłacimy około 15-20zł ;) Także opłaca się.


Motywacja

O tak, to najmocniejsza strona Chodakowskiej. Co jak co, ale mogłabym czytać jej posty na Facebook'u, oglądać jej zdjęcia, na których ukazuje swe piękne i umięśnione ciało oraz przeglądać jej najnowszy magazyn. 

Ewa na swoim Fanpage'u jest ze swoimi czytelniczkami na "Ty" i spędza tam większość swojego dnia. Odpisuje prawie na co drugi komentarz i dba o "swoje" dziewczyny.  Często wstawia tam przepisy na nadchodzące tygodnie oraz długimi postami mocno motywuje wszystkie kobiety. 

Osobiście uwielbiam jej motywację, robi to doskonale. Nie wiem jak jej się to udaje, ale każdy post czy nawet krótka informacja z tym związana daje mi solidnego kopa. Dlatego jak zobaczyłam w Empiku książkę to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Gdy zakupiłam to do dzisiaj ani razu nie pożałowałam wydanych pieniędzy. Motywacja na każdy dzień to jest to. Uwielbiam czytać takie rzeczy i robić sobie porządek w głowie. Tak dużo przeczytałam książek tego typu, ale żadna nie wywarła na mnie takiego wrażenia, a jako trenerce dodaje mi to jeszcze większej motywacji niż komuś kto się tym nie interesuje i nie szuka tak mocnego bodźca do wykonania czegokolwiek. Także szczerze polecam każdemu, kto potrzebuję odrobinę motywacji na co dzień.


A Wy? Znacie jakieś motywacyjne książki?

Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *