Filmik instruktażowy


HEJ HEJ!

Jakiś czas temu zostałam poproszona na ask'u o stworzenie takiego wideo. Mimo wszystkich wskazówek dotyczących przysiadów, o których pisałam TUTAJ, jednak zdecydowałam się nagrać dla Was taki filmik. 

Nie ukrywam, że to pierwsze takie dzieło w moim życiu, także mile widziana wyrozumiałość. Jak na pierwszy raz to wszystko w miarę szybko poszło oprócz końcowych czynności jakim było renderowanie. Śmiałam się, że to było takie 99% i ten 1% nie chciał nam wskoczyć. Narobiłam się tyle tych przysiadów podczas nagrywania, że w ostatnich próbnych filmikach nie mogłam już prawie wstać. Ciekawe przeżycie. Śmiechu było dużo, bardzo ciężko było zachować chwilowy poker face. Robiliśmy całość od 13:00 do 22:30, serio! Byłam tak padnięta, że nawet treningu już nie robiłam (ale już wszystko nadrobione). Ooo właśnie patrzę na ask i widzę, że kolejna prośba o następne wideo. Nawet nie wiecie jakie to miłe uczucie jak praca jest doceniona :) 
Powiedziałam sobie, że jeśli po takich trudnościach uda nam się wstawić to jeszcze tego samego dnia to wrzucę na Youtube i że udało nam się to słowa dotrzymałam i filmik dostępny jest również TUTAJ.

w związku z tym, iż za 2,5 miesiąca mam maturę i teraz mam masę pracy i stresu, a takie nagrywanie wymaga poświęcenia całego dnia to doszliśmy do wniosku, że jeśli będą osoby chętne do takiej formy pokazywania ćwiczeń to będę robić takie filmy raz w miesiącu. I opisane będzie w formie pisemnej na blogu tak jak przysiady oraz w formie wideo. Potrzebuję tylko, żebyście pisali co chcecie zobaczyć. Na razie kolejny mam w planach do zrobienia martwy ciąg na prostych nogach, ale to dopiero jakoś w połowie marca  :) 

Nie zanudzam Was więcej i zapraszam do oglądnięcia i zaopiniowania :) I przypominam, że to jest dopełnienie posta o przysiadach podanego wyżej :)

video



Miłej niedzieli i pamiętajcie! 
O 20:00 dzisiaj idzie nowa edycja Masterchef Junior na TVN, ogląda ktoś ze mną? ❤



Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Super ze zrobiłaś taki filmik :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik :)! Na pewno wielu osobom się przyda , w tym również i mnie :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *