Przykładowy trening pośladków - dla początkujących

Hej Hej 

Dzisiaj przychodzę do Was z przykładowym treningiem pośladków. Taaak, zrobiłam krok naprzód. Pierwszy raz bawiłam się w gify, sklejanie, collagowanie zdjęć itd. Nigdy tego nie robiłam. Dlatego chyba jednak troszkę proszę o wyrozumiałość. Niby żaden wielki szczyt a jednak cieszy. 

Od rana miałam problemy, chciałam to zrobić już o wiele wcześniej, ale nagle telefon zaczął mi szwankować i aparat przestał mi działać, a zanim znalazłam taki prawdziwy aparat to nagle ten w telefonie zaczął działać. Jak na złość :D Ale już wszystko okej i mam nadzieję, że na dłużej. Miałam dużo oporów przed zrobieniem tego kroku, aczkolwiek przełamałam się. Coś jeszcze mnie pcha, żeby vloga zrobić, ale lekka obawa jednak też jest. Ta blokada przed kamerą :D 

Co do głównego tematu dzisiejszego posta... ostatnio robię same treningi siłowe i dzisiaj jeszcze cardio i tak jakoś zatęskniłam za dobiciem pośladków. Od razu pomyślałam o Was i stwierdziłam, że nie zrobię swojego z ciężarami, tylko zrobię taki od podstaw i z tygodniami będę dodawać cięższe ćwiczenia na te same partie. Czyli dzisiaj taki bez obciążenia, same podstawy i w dodatku jeszcze jedna kategoria, mianowicie: W LEŻENIU. W staniu będzie innym razem. 
To nie jest tak, że jak w leżeniu to jest prostsze. Wystarczy tylko dobrze technicznie zrobić i dużo serii a nawet najprostsze  ćwiczenie zmęczy tak jak mocny interwał ze skakaniem ;) 

TRENING

1. 

2. 

3.

4.

5.


Moja propozycja to każde ćwiczenie zrobić w 3 seriach po 15 powtórzeń.


UWAGI:

  •  przed rozpoczęciem tych ćwiczeń pamiętaj o rozgrzewce oraz rozciąganiu po zakończeniu. 
  •  jeśli mocno zepniesz, przy każdym zakończeniu ruchu, pośladki to na pewno odczujesz ich pracę
  •  głęboko oddychaj przy każdym powtórzeniu
  •  między seriami zrób sobie około 30 sek przerwy, a między ćwiczeniami 1 min przerwy ;)
  •  regularność przynosi efekty
  •  nigdy nie zapominaj o prostych plecach i mocnym napięciu po same końce palców.


Miłego treningu!

PS. 
Jeśli po wykonaniu nadal będziecie się uśmiechać tak jak na to znaczy, że trening nie był zrobiony na 100% :D 


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Trening na pupę to najlepszy trening jaki może być! :)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *