-- Ogłoszenie--

Hejka! 

Dzisiaj ważna informacja.

Za lekko ponad 2 tygodnie mamy już Nowy Rok. Pewnie każdy się cieszy, ja również. Do tej pory pomagałam, każdemu kto się do mnie zgłosił, za darmo. 
Niektórzy chcieli tylko wskazówek, porady, inni tylko ułożenia treningu a jeszcze inni pomocy w samym odżywianiu. Zdarzały się również osoby, które potrzebowały takiego mocnego kopniaka motywacyjnego. Oczywiście u mnie go dostały i to konkretnie ;) ALE oprócz tych osób pojawiły się także takie, które nie chciały pojedynczo.. od razu zechciały kompletnej współpracy. 

Do każdej podeszłam bardzo indywidualnie. Po 2 tygodniach, wspierania, motywowania, zbierania informacji oraz rozpisania planu włącznie z zadaniami sprawdzanymi na bieżąco,  każda z uśmiechem mówi mi, że czuje różnicę wewnątrz. Na zmianę wizualną u niektórych jest jeszcze za wcześnie. Do końca GRUDNIA walczymy razem i zobaczymy jak wielki hałas zaczną robić efekty po miesięcznych staraniach ;)

Mimo tak różnych charakterów, wyglądów, problemów oraz celów wszystkie bez wyjątku sobie świetnie poradziły. Gratuluję oczywiście każdej z osobna oraz jedna zostanie przedstawiona u mnie na blogu już na początku Nowego Roku 2017! 
Gdyby nie nagła zmiana to pewnie nic by się nie zmieniło a tak to od stycznia już ZA DARMO przechodzi w PŁATNE i nie jestem w stanie stwierdzić ile z nich pozostanie ze mną. Najważniejsze dla mnie jest, że mają podstawy, wiedzą co robiły źle i jestem pewna, iż nie zrezygnują tak szybko jak przy poprzednich razach. 3mam mocno kciuki. 

Chcesz się zmienić? Szukasz porady? Kontroli ze strony kogoś bardziej doświadczonego w tej dziedzinie? A może potrzebujesz tlyko motywacji? Napisz do mnie!
Więcej szczegółów w zakładce CONTACT(współpraca online)


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *