"Bądź piękna w ostatni dzień Starego Roku" CZĘŚĆ III



Hej kochani!

Jak Wam mija grudzień? 
Mikołaj był? Pochwalcie się co dostaliście ✰

Od poniedziałku zaczynamy kolejne a zarazem ostatnie trzy tygodnie do zakończenia wyzwania/roku/Sylwestra ;))  


Oto kolejny plan:

Jak widzicie... Nie tworzyłam nowych playlist tylko będziemy żonglować tymi powstałymi. Miałam po nich zakwasy, dlatego uważam, że wcale takie łatwe nie były i jeśli zrobimy je po kilka razy to na pewno zobaczymy rezultaty. 

3mamy się mocno i po wyzwaniu... w Sylwestra opijamy swoje efekty :D (oczywiście bez przesady)

Czym więcej z siebie dasz... tym więcej otrzymasz.

Wszystkie playlisty są dostępne na moim kanale na Youtube --> Serdecznie zapraszam.



Walczymy dalej i nie poddajemy się. Mamy więcej siły wewnętrznej niż nam się wydaje.

W dni nietreningowe jak dzisiaj proponuję poświęcić godzinkę na takie konkretne rozciąganie całego ciała, ja właśnie idę i skorzystam z dnia wolnego. Po treningu nóg (3) miałam takie zakwasy po wewnętrznej stronie ud (przywodziciele), że przez 2 dni nie mogłam chodzić (DOSŁOWNIE!) Mam nadzieję, że Wy tak samo mocno się przyłożyliście do naszej wspólnej pracy ;) 

Miłego weekendu i zbierajcie siły na kolejny etap. To już III więc nie ma mowy o poddawaniu się. Cheat przypominam, że jest dopiero w wigilię ;) 

Damy radę??! 
Damy!! 

Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Wow! Nie dałabym rady <3 Jesteś wielka :)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli cheat, że tak długo? Jeśli dobrze się odżywiasz to nie myślisz ciągle o jednym i tym samym czyli "słodkim" tylko zjesz dobry posiłek i lecisz dalej z dniem to co masz tam robić ;) Ja już 2tyg nie zjadłam nic poza "dietą" (nic co zaszkodziłoby mi od środka świadomie)i dobrze mi z tym.

      Usuń
  2. Ja to się staram ćwiczyć kiedy tylko mogę, ale ostatnio muszę sobie odpuszczać, bo mój brzuch się buntuje (i to nie przez to że przećwiczony) -.-

    Pozdrawiam i POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *