Wyzwanie ---> pompki+plank ---> 24dni

Cześć!
Dzisiaj do Was przychodzę z wyzwaniem.
Zaczyna się już dzisiaj... teraz! (Uznałam, że nie ma co zwlekać i żeby nie mieć czasu się długo zastanawiać)

Wydarzenie jest oczywiście na moim FP i na zszywce
Wyzwanie nie jest po to, żeby Was zmęczyć, żebyście nie mogły robić rzeczy codziennych, tylko po to, aby wprowadzić trochę aktywności między obowiązkami. Nie ma się co oszukiwać. Czas 1min i 15sek każdy znajdzie  liczę na Was, że się podejmiecie i na FP będziecie dawały znać jak Wam idzie, czy jest ciężko.
Na mojej zszywce, którą już podałam znajdziecie odpowiedzi na pytania "co jeśli nie potrafię zrobić pompki?" Lub "1min plank jest dla mnie za ciężko i co wtedy?"

Jeśli chodzi o pompki to zapraszam do zapoznania się z artykułem, jestem pewna, że się przyda.
Co mogę jeszcze powiedzieć?
Powodzenia! 


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. No powiem Ci tylko - powodzenia ! Wybrałaś sobie ciężki kawał wyzwania do sprostania. :D Daj potem znać jak Ci poszło :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! Właśnie o to chodzi w życiu :D Jak już mierzyć to wysoko :D No pewnie ;) Uda się na pewno ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *