Motywacja #2


Z racji tego, że jesteśmy w trakcie wyzwania a jutro już mamy mini rest. To mam nadzieję, że nikt nie odpuścił przed końcem I etapu i dalej walczymy. Chciałabym Wam rzucić trochę motywacji na kolejny II Etap, który już będzie o wiele trudniejszy. Jak widzę 2min plank to już aż się trzęsę jak galareta :D Kto robił kiedykolwiek to wie o co kaman :D 

Motywacja jest jednym z najważniejszych czynników, który pozwala nam zacząć, kontynuować i osiągnąć zamierzony cel. Dlatego jeśli łapiecie doła czy coś to łapcie za laptopa czy telefon i oglądnijcie sobie jakiś filmik motywacyjny lub właśnie poczytajcie cytaty. To naprawdę fajny sposób, a gwarantuję Wam, że energia wróci ze zdwojoną mocą. Dosyć gadania... więcej obrazków! :D





Zapraszam również do poprzedniego artykułu gdzie zawarłam swoje ulubione, filmiki, obrazki i wszystko co daje mi kopa tak z biegu już :D
Motywacja #1


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Moja motywacja rośnie zwłaszcza wtedy kiedy po skończonym treningu poogladam sobie snapy moich sportowych ulubieńców :) Wtedy wiem, że mój trening przybliżył mnie o krok do ich formy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *