Motywacja #1 ---> Co mnie motywuje?


Czym jest motywacja??








Dlaczego jest taka ważna?

Ponieważ bez niej nam się nic nie chce i moglibyśmy przeleżeć cały dzień w łóżku nic nie robiąc tylko narzekając na tych, którzy coś robią w porównaniu do nas. Każdy z nas powinien mieć jakiś cel, do którego dąży --> wtedy motywacja jest nam niezbędna, bez niej tego celu nie osiągniemy.

Moja tablica motywacji
Zdj trochę niewyraźne, ale widać w miarę. Plan treningowy, dużo inspiracji, ja, moja BSF, złote słowa, hasło co mi podnosi zawsze samoocenę i wartość, jak na to patrzę, 10 najważniejszych zasad ;)


Video
 Filmik, który uwielbiam... on sprawia, ze od razu czuję się tak okropnie skopana, że muszę zrobić kolejny krok naprzód.


 
I CAN ---> I WILL --> I MUST!

 

To jest moje podium, które zawsze (bez wyjątków) mnie motywuje. Polecam każdemu ;)

I uzupełnienie ostatniego:


Ulubione cytaty



Podzielcie się swoimi motywacjami ;))

Ps. Przypominam, że od wczoraj trwa nasze wyzwanie ;) Kto jest ze mną?? 
      Mam nadzieje, że skakanki znalezione, odkurzone i wczorajszy dzień zaliczony ;))
      Mi wyszło 320 skoków w 5min i naprawdę się zmachałam hehe. Aż takiego wycisku się nie spodziewałam, ale to bardzo dobrze, bo będzie wycisk :D 
Kto jeszcze nic nie wie to zapraszam do posta ;) 


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Świetne cytaty :)

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaje się bez bicia, właśnie zajadałam się ciastkami! Dziękuje, teraz zabieram się za brzuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta tablica motywacyjna ! Super :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *