Ćwiczenia z ekspanderem





W poprzednim poście napisałam, że naprawdę lepiej jest kupić taką gumę, ale nawet jeśli kupimy to co dalej? 



Jeśli nie masz programu w którym się używa tego to nie masz się czym martwić :) Jest wiele wariantów jak można wykorzystać ten sprzęt.

Wariant 1:
-------> Przy drzwiach

Jak zaczepić o drzwi? 
 
Ano właśnie tak:


Tylko trzeba mieć takie coś, które nie zawsze dostajemy przy kupnie:
I tak jak na obrazku powyżej, używamy tego z takim kółeczkiem. Dajemy między otwarte drzwi a framugę i zamykamy drzwi tak, że ta kuleczka pozostaje na zewnątrz. Następnie przekładamy gumę przez tą pętle, która jest z przeciwnej strony niż ta kuleczka :) No i ćwiczymy, tylko teraz pytanie jak?

Wariant 2:
-------> Zaczepiając o kostki

Wariant 3:
-------> Stając na gumie

Co Ci będzie potrzebne?

✔ Guma
✔ Woda
✔ Ręcznik
✔ Mata lub koc
✔  kawałek wolnego miejsca
✔ Dobry humor
✔ Dużo samozaparcia
Jak ćwiczyć?

Podaje kilka przykładowych filmików jak można wykorzystać ten przyrząd:
  1. Ćwiczenia siłowe górnych partii ciała z ekspanderem (nie przejmujcie się tym, że narciarskie bo tak samo wpływają i tak na górną część)
  2. Mięśnie pleców i nóg
  3. Biceps i triceps 
  4. Klatka piersiowa i barki
  5. Z Sylwią Wiesenberg
  6. Z Anią Lewandowską
  7. Abs 
  8. 16min ogólnorozwojowy 
  9. Pilates 
  10. 25min dla początkujących 
Jak spróbujesz to sam/a się przekonasz, że to nie jest wcale takie trudne a można się nieźle zmęczyć i na następny dzień ostro odczuć daną partię ciała :D 

PS. Dzisiaj rano jak wstałam to nie mogłam ruszyć rękami po wczorajszym treningu z gumą :D 

UWAGA!
Przed każdym treningiem trzeba zrobić co najmniej 5min rozgrzewkę i po treningu przynajmniej 5min rozciągania! OBOWIĄZKOWE! (niektóre mają już w sobie rozgrzewkę)


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Bardzo przydatne rady. Nigdy nie cwiczylam z gumą...
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) koniecznie, bo warto ;]

      Usuń
  2. muszę wypróbować, nigdy nie ćwiczyłam na takim sprzęcie
    msflowless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, nigdy nie wierzyłam że mogłabym z nim ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj fajne ćwiczenia, sama lubie ćwiczyć różne partie ciała :D


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, od kiedy tu zajrzałam od razu mam więcej motywacji do ćwiczeń! Takich jeszcze nie próbowałam :) Odkopię gumę z zakamarków mojego domu i zastosuje się do Twoich rad ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bardzo się cieszę ;) właśnie w takim celu powstał ten blog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *