TapouT XT - Co to takiego?

Jest to trening ja sama nazwa wskazuje ekstremalny. Jak na razie zrobiłam pierwszy miesiąc ale ze zaczynam bloga to uznałam ze skoro zaczyna się nowy miesiąc to mam możliwość zacząć od nowa i dopilnować diety jak tylko mogę bez żadnego tekstu w głowie typu "Aaa mogę to zjeść przecież i tak nikt mnie za to nie ukarze". Teraz przynajmniej będę mieć to poczucie ze ktoś mnie obserwuje i nie mogę tego zawalić szczególnie ze podałam już swoje wymiary post wcześniej :D Ehh no to wracając do tematu... TapouT XT to trening stworzony przez Mike'a Karpenko, który jest twórcą & trenerem TapouT XT, XT2, (XT2 dopiero mam zamiar przetestować jak będę mieć okazje, żeby kupić po skończeniu tego *.*) oraz sportowcem i trenerem MMA. 



Trening składa się z 12 płyt:
  • Cross Core Combat --> tu pracuje głównie tułów (średnia* trudność)
  • Strength & Force Upper + Ultimate Abs --> przyjemny trening z gumami na górną część ciała (łatwy*)
  • Plyo XT --> moja zmora! Cała godzina wykroków i skupienie na dolnych częściach czyli nogi (meeega trudne*)
  • Yoga XT --> oooo nieee to nie jest zwykła joga! To jest ekstremalna joga! (średnia* trudność)
  • Legs & Back --> Jak na plecy jest przyjemne tak nogi bolą :D (gdyby nie te nogi to łatwe a tak to średnia* trudność)
  • Sprawl & Brawl --> To lubię! Tu jest dużo uderzeń z MMA i nie ma skakania więc jest ok! (łatwy*)
  • Competition Core --> Z mojego odczucia tu jest dużo na równowagę i nie pamiętam żeby mi dał jakoś bardzo w kość ;)) (taki łatwy/średni*)
  • Cardio XT + Ultimate Abs --> Do przejścia ale sama rozgrzewka jest oj mocno cardio :D (trudne*)
  • Buns & Guns + Ultimate Abs --> Oj tutaj tyłek potrafi poczuć ogień (średni*)
  • Muay Thai --> Moje ulubione MMA (średnie*)
  • Ripped Conditioning + Ultimate Abs (tego niestety jeszcze nie próbowałam/nie dotarłam)
W prawie każdym treningu na koniec jako ostatni jest jeszcze Killer Move, tak na dobicie! 


I dodatkowo jako bonus jest jeszcze kilka treningów poza programem
  1. Ultimate Abs XT
  2. Strike Training
  3. Power Strike
  4. 5min Konck Out


ROZPISKA:

I jak widać w planie jest przeznaczone 6 dni na trening nawet z weekendową sobotą. A tylko niedziela jest jako rest.  
Dla mnie osobiście jest to lepiej, gdyż bardzo nie lubię zbyt długiej przerwy oraz jak mówią zasady:"Nie wolno robić dłuższej przerwy od treningów niż 3 dni"
"A dlaczego?"
"Bo potem ci się nadzwyczajnie w świecie nie chce do nich wrócić bo się za bardzo rozleniwisz ;)"

CZAS TRWANIA: 
Czas jednego treningu to średnio 45-60min
Tam gdzie jest Ultimate Abs to trzeba sobie dodać do tego czasu 15min ;)) 

DLA KOGO:
To nie jest trening dla początkujących. Jeśli nie miałaś/eś styczności z takimi długimi i wymagającymi treningami to, dobrze radzę, nie zaczynaj.
Ja jestem już po Insanity/Insanity Max 30/Focus T25 a i tak nie ma tutaj treningu z którego nie wyszłabym calutka mokra i lepiąca się od potu :D 

CO JEST POTRZEBNE:
Kupując dostajemy takie pudełko z tyloma rzeczami
 Tutaj mamy:
  1. Płytki
  2. Ekspander
  3. Plan dietetyczny (ja go nie używam)
  4. Mini gumę
  5.  Kalendarz

Ja jeszcze miałam ekspander z jakiegoś poprzedniego programu i przy tym jak zaczęłam robić z kolegą to niestety oba mi pękły :( Ale już ostatnio na allegro sobie nowe zamówiłam i dzisiaj mi przyszły i je przetestuję a w najbliższym czasie dam znać czy warto kupić czy jednak jak najbardziej dbać o te co są w zestawie :))  

To jak?? Ktoś ze mną??!






*-To są tylko i wyłącznie moje odczucia!!


Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *