Na początek....







Na początek chciałabym opowiedzieć mniej więcej co planuję tu wstawiać :)) 

Jak już z opisu o mnie wiecie to staram się dobić celu już 3 lata i zawsze jest jakaś tam porażka, która mnie cofa znów o dwa kroki w tył. Cały czas szukam tego złotego środka, aż w końcu usiadłam sobie na łóżku kilka dni temu akurat pisałam sms'a do chłopaka i wpadła mi myśl "Czemu nie blog?" Brakło mi w pewnym momencie tak motywacji, że aż się łapałam za głowę. Przeszłam naprawdę długą drogę i teraz nie chcę tego wszystkiego zaprzepaścić a od zawsze marzyłam o blogu *.* 
Żeby nie przedłużać to moja historia będzie na wieczór a teraz tak rano na piękny początek słonecznej niedzieli chcę Wam wypunktować moje zamierzenia co do tego bloga :D 



No to tak:

  • Raz w tygodniu mój dziennik posiłków (żebyście mogli mnie opieprzyć w razie W :D)
  • Jak idą moje treningi i co teraz robię (od czerwca w sumie od jtr chciałabym zacząć od nowa TapouT XT jest mega mega mega extreme :d [dla odważnych]
  • Nowe moje eksperymenty w kuchni takie fit. Jestem straaaasznie słabą kucharką (kiedyś mi jajka wybuchły hahaha ale ciii)
  • Jakieś notki o poszczególnych produktach których używam w kuchni 
  • Moje zwykłe dni (fotki, notka) 
I co najważniejsze...
  • Wyzwania dla mnie i dla Was 
  • Razem uzgodnione odstępy czasu do pomiarów brrr



No to na razie to chyba tyle.  Niedziela to u mnie jest na szczęście rest :)



PS. Jestem jeszcze kompletnie zielona w tworzeniu bloga więc trochę potrwa zanim się w tym ogarnę, ale przyjmę każde rady ;))






NIE JESTEM EKSPERTKĄ W TYM CO ROBIĘ. DOPIERO SIĘ TEGO UCZĘ I JESTEM W PEŁNI OTWARTA NA WASZĄ POMOC I KRYTYKĘ <3 

Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Czekam na wpisy bd kontrolować wszystko ;) oczywiście dla twojego dobra.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *