Ekspandery i mini gumy


Hej hej ;))

W poprzednim poście pisząc o TapouT XT nawiązałam do gum, które sobie kupiłam ostatnio.



Do zestawu zostały dołączone 3 mini gumy:
  • czerwona (najmniejszy opór)
  • szara (średni opór)
  • czarna (największy opór)
Z czego czerwona była, ale niestety nie poradziła sobie ze mną. Robiąc "pajacykowate pompki" strzeliła niespostrzeżenie. 

W dodatku był JEDEN EKSPANDER (bardzo popularne urządzenie do ćwiczenia mięśni klatki piersiowej, ramion, pleców oraz nóg. Jest on bardzo praktyczny, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca, więc można go zabrać w podróż oraz ćwiczyć nim w każdym miejscu. Wyróżniamy dwa rodzaje ekspanderów: gumowy oraz sprężynowy. Ich wybór zależy od indywidualnych gustów osób ćwiczących. Każdy z nich ma inną rozciągliwość, a tym samym inny opór) przeznaczony dla początkujących osób i był wykonany z bardzo słabej gumy, że jak się wyprostowało ręce do góry to był strach. Za pierwszym razem się udało, za drugim też a za trzecim buuuum! Pękła guma! Z kolegą na treningu zdarzało nam się kilka razy je wiązać i dalej ćwiczyć :D Aż w końcu się już zdenerwowałam i poprosiłam rodziców o nowe gumy, gdyż nie mam warunków do kontynuowania programu. 


Po kilku dniach doszły mi ze sklepu sportowego profesjonalne gumy i ekspandery, z różnymi poziomami oporu. 


Od dołu:
  • Żółta guma i żółty ekspander (najmniejszy opór)
  • Zielony ekspander i czerwona guma (trochę większy opór niż żółta)
  • Czerwony ekspander i zielona guma (średni opór)
  • Granatowy ekspander i niebieska guma (duży opór)
  • Czarny ekspander i czarna guma (największy opór) 
 Osobiście używam zielonego ekspandera i żółtej gumy (wbrew pozorom nie jest aż taka łatwa jakby się mogło wydawać). Po przetestowaniu tych akcesoriów uważam, że zdecydowanie jednak warto kupić nowe a nie korzystać z tych z zestawu jeśli dbasz o swoje bezpieczeństwo i zdrowie. Te, które są w zestawie są mało użyteczne dla osób bardziej zaawansowanych oraz z większą siłą i posturą. 

Zalety zakupionych przedmiotów:
  • bardziej elastyczne
  • metalowe sprzączki do zaczepienia uchwytów do ekspanderów
  • możliwość osobistego doboru poziomu trudności 
  • bezpieczniejsze 
Wady:
  • drogie 
Jeśli podoba Wam się to co robię, to zapraszam do śledzenia na:
Snapchat ---> aniesss19

Komentarze

  1. Dużo słyszałam o takich gumach. Widziałam też na profilach Anki Lewandowskiej wiele zdjęć jej właśnie z gumami. Wiem że istnieją specjalne programy treningowe z tym sprzętem. Mam nadzieję ze Ci się sprawdzi :)!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak hehe też mam taką nadzieję :) Dzięki ;]

      Usuń
  2. Dużo razy widziałam takie gumy, ale nigdy nie zastanawiałam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc... ja też nie :D Póki nie zobaczyłam reklamy TapouT XT :) Później program mnie do tego zmusił :)) Ale nie żałuje.

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co myślisz :)

Śledź mnie!

Skontaktuj się ze mną

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *